• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Αρχική
  • Το Γραφείο σου
  • Φορολογικές Έδρες / Υποκαταστήματα

Φορολογικές Έδρες / Υποκαταστήματα

Τα Virtual Office / Εικονικά Γραφεία του Piraeus Business Center, παρέχουν όλα τα οφέλη και τις υπηρεσίες ενός γραφείου, χωρίς το κόστος και τη δέσμευση χώρων γραφείου. Μπορείτε πλέον να διοικείτε την επιχείρησή σας αποτελεσματικά ενώ εργάζεστε από το σπίτι ή από άλλη τοποθεσία.

Αναδείξτε την επιχείρηση σας έχοντας ως έδρα ή υποκατάστημα το Piraeus Business Center. Μέσω της παρεχόμενης γραμματειακής υποστήριξης, έχουμε τη δυνατότητα να λαμβάνουμε την αλληλογραφία σας και να απαντάμε στις τηλεφωνικές κλήσεις των πελατών σας.

 

Διάρκεια μίσθωσης
Από 1 μήνα έως μακροχρόνια μίσθωση


Κόστος μίσθωσης

Από 50 ευρώ ανά μήνα

Στις τιμές γραφείων συμπεριλαμβάνονται

 

  • Χώρος Αποθήκευσης Φορολογικής Έδρας 0,60 x 0,50 x 0,50 με κλειδαριά

  • Παραλαβή και Διαχείριση Εισερχόμενης Αλληλογραφίας σας

  • Χρήση Co-Working (open space offices / συνεργατικοί χώροι)
    4 ώρες/μήνα

 

Extra Υπηρεσίες

  • Προσωπική Τηλεφωνική Γραμμή

  • Εκτέλεση Εξερχόμενων Κλήσεων

  • Καταγραφή Εισερχόμενων Κλήσεων

  • Δακτυλογραφήσεις, Αποστολές Fax, Mail, Photocopies

  • Αναλώσιμα Γραφείου

  • Υπηρεσίες Ταχυμεταφορών

  • Διαχείριση Συναντήσεων

  • Εξωτερικές Εργασίες εντός Αθηνών

  • Οργάνωση Επαγγελματικών Ταξιδιών

  • Οργάνωση Catering

  • Ιδιωτικό Parking

  • ΙΤ Service

  • Πινακίδα με την επωνυμία της εταιρείας σας φιλοξενείται σε κεντρική περίβλεπτη θέση στην εξωτερική πρόσοψη του κτηρίου εάν το θελήσετε

Το Piraeus Business Center είναι η απόλυτη λύση για Φορολογική Έδρα ή Υποκατάστημα
Πλεονεκτήματα Virtual Offices / Εικονικά Γραφεία

Χαμηλό κόστος

Άμεση Εγκατάσταση

Ευέλικτα Πακέτα
Είμαστε στην διάθεσή σας προκειμένου να διαμορφώσουμε μαζί τις παροχές και τις υπηρεσίες που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες σας.

Πολυτελές και μοντέρνο περιβάλλον

Εύκολη μετακόμιση σε περίπτωση ανάπτυξης εντός του Business Center
Είμαστε σίγουροι ότι το περιβάλλον, οι υπηρεσίες και οι παροχές του Piraeus Business Center σύντομα θα αναπτύξουν την επιχείρησή σας. Χωρίς να χάσετε τη φορολογική σας έδρα, μπορείτε να αναπτυχθείτε όσο θέλετε μεγεθύνοντας αντίστοιχα τον χώρο εργασίας σας εντός του Business Center, εύκολα χωρίς να χρειάζονται έξοδα και χρόνος για μετακομίσεις.

Help Desk
Η υπηρεσία υποδοχής των πελατών σας ή των συνεργατών σας λειτουργεί από 9.00-18.00 και τους προσφέρει την εικόνα που αξίζετε εσείς και η επιχείρησή σας.

Meeting Rooms & Business Lounge
Οι πλήρως εξοπλισμένοι χώροι των Meeting Rooms & Business Lounge είναι στην διάθεσή σας. Είναι χώροι οι οποίοι εντυπωσιάζουν με τον εξοπλισμό, την χρηστικότητα και την πολυτέλειά τους.
Ενισχύουν το κύρος της επιχειρήσεις σας και σας προβάλουν στους πελάτες και συνεργάτες σας.

Περίβλεπτη Επιχειρηματική Διεύθυνση
Το γραφείο σας βρίσκεται πλέον στο μέγαρο Multicontainer στο Λιμάνι του Πειραιά.
Το 9 ορόφων μέγαρο φιλοξενεί πολυεθνικές, ναυτιλιακές και εταιρείες διεθνών μεταφορών κατά κύριο λόγο. Είναι ένα σύγχρονο πολυτελές κτήριο και η θέση του είναι “κέντρο-απόκεντρο” στον Πειραιά.
Επί πλέον πινακίδα με την επωνυμία της εταιρείας σας φιλοξενείται σε κεντρική περίβλεπτη θέση στην εξωτερική πρόσοψη του κτηρίου εάν το θελήσετε.

Υπηρεσίες άμεσα διαθέσιμες
Μια συνεννόηση με το Help Desk αρκεί για να έχετε πλήθος υπηρεσιών και παροχών άμεσα διαθέσιμες, χωρίς να χάνετε πολύτιμο χρόνο σε τηλέφωνα και καθυστερήσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε Γραμματειακή υποστήριξη, IT Service, Travel service, Αναλώσιμα Είδη κ.λ.π.

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr