Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Με την εισαγωγή των social media και διάφορων online καναλιών, κάποιοι επιχειρηματίες έχουν στραφεί προς τις digital στρατηγικές για να επικοινωνούν τις ενέργειες της εταιρείας τους, έχοντας παραμερίσει το email marketing. Ωστόσο το email marketing συνεχίζει να είναι ένας από τους πιο απλούς και αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε γιατί το email marketing είναι ακόμα αποτελεσματικό το 2019 και θα αναφέρουμε ορισμένες συμβουλές που θα μπορέσετε να εφαρμόσετε για να βελτιώσετε την στρατηγική του email marketing σας σήμερα.

Διαβάστε Περισσότερα

Η αλλαγή του Instagram που θα επηρεάσει την στρατηγική του influencers marketing

Η αλλαγή του Instagram που θα επηρεάσει την στρατηγική του influencers marketing

To instagram ανακοίνωσε πως διενεργεί μια δοκιμή σε διάφορες επιλεγμένες χώρες στην οποία δεν θα εμφανίζεται ο αριθμός των likes και video views στα posts επιλεγμένων χρηστών.

Διαβάστε Περισσότερα

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

Σήμερα, η σελίδα “About Us” (συχνά μεταφράζεται και ως «Σχετικά με εμάς» σε ελληνικές ιστοσελίδες) αποτελεί στοιχείο των περισσότερων ιστοτόπων. Παρ΄ όλα αυτά, πολύ συχνά οι σελίδες αυτές δεν πετυχαίνουν να μεταφέρουν τις πληροφορίες που οι χρήστες αναζητούν, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι να στρέφονται σε εξωτερικές πηγές, όπως review sites, για να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν.

Διαβάστε Περισσότερα

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

Γνωρίζατε ότι το 80% των επιχειρήσεων σκοπεύoυν να χρησιμοποιήσουν τα bots του Facebook Messenger μέχρι το 2020; Τα Messenger bots είναι εξαιρετικά πολύτιμα για τις επιχειρήσεις καθώς μπορούν να προγραμματιστούν για την εκτέλεση πολλών διαφορετικών λειτουργιών – από την υποστήριξη πελατών έως την δημιουργία awareness και την απόκτηση νέων πελατών!

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

Συχνά όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για ιστοσελίδες και emails ή απλώς αποφασίζετε για το κατάλληλο Call-To-Action, είναι εύκολο να ενδώσετε στον πειρασμό να επιλέξετε με βάση το ένστικτο. Παρόλα αυτά, η προσέγγιση αυτή μπορεί εύκολα να σας παραπλανήσει.

Διαβάστε Περισσότερα

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Είναι γεγονός ότι στο Instagram είναι ενεργοί 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Ο τεράστιος αυτός αριθμός χρηστών είναι βέβαιο ότι σε ένα μεγάλο βαθμό μπορεί να ανταποκριθεί στις διαφημίσεις του Instagram και να υπάρχει χώρος για πολλούς διαφημιζόμενους. Από την άλλη πλευρά όμως, η υπερπληθώρα των διαφημίσεων σε συνδυασμό με την λάθος προσέγγιση μπορούν να κοστίσουν πολλά στους διαφημιζόμενους, χωρίς τα ανάλογα αποτελέσματα. Παρακάτω θα αναλύσουμε τις 3 περιπτώσεις λάθος και θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

Διαβάστε Περισσότερα

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate
Η επισκεψιμότητα του website μας είναι ο κυριότερος στόχος κάθε επιχείρησης κι αν επιτυγχάνεται είναι πολύ καλό. Αν όμως έχουμε μεγάλη επισκεψιμότητα δίχως πωλήσεις είναι σχεδόν ανούσια. Σ΄αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε επιγραμματικά σε στρατηγικές οι οποίες έχουν ως απώτερο στόχο την ολοκλήρωση μιας ενέργειας όπως αγορά, συμπλήρωση φόρμας ή συμπλήρωση της διεύθυνσης email τα οποία θεωρούνται conversions.

Διαβάστε Περισσότερα

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Το γράψιμο αποτελεί μία τέχνη και ταυτόχρονα τεχνική, η οποία απαιτεί αφοσίωση και υπομονή για να σας μετατρέψει σε εξαιρετικούς copywriters. Αν και στην Ελλάδα ο όρος είναι σχετικά άγνωστος, στο εξωτερικό εδώ και αρκετές δεκαετίες αποτελεί την κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια.

Διαβάστε Περισσότερα

Καλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο ο ΟΛΠ

Το βραβείο του καλύτερου λιμένος κρουαζιέρας για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου απέσπασε το λιμάνι του Πειραιά από την MedCruise σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Γένοβα.

Διαβάστε Περισσότερα

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από την χώρο που δραστηριοποιούνται ή το μέγεθός τους, διαθέτουν ένα κοινό στοιχείο. Τον άριστο τρόπο που γεφυρώνουν το κενό ανάμεσα τις προσδοκίες του πελάτη και τις εμπειρίες που παρέχουν, ώστε να προσφέρουν ικανοποίηση και να δημιουργήσουν σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού και αξίας.Παρά το γεγονός αυτό, και παρά τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να παράγουν υψηλής ποιότητας εμπειρίες πελατών (Customer Experiences). Παρουσιάζονται εδώ τα τέσσερα βασικά κοινά χαρακτηριστικά των οργανισμών που διαπρέπουν στον τομέα αυτό.

Διαβάστε Περισσότερα

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr