7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

Ακόμα κι αν είσαι έμπειρος, δεν μπορείς να κάνεις το τέλειο Digital Marketing Strategy. Όχι τουλάχιστον μέχρι να έχεις τα δεδομένα που θα χρειαστείς για την καμπάνια σου. Αλλά ακόμα κι αν πιστεύεις πως θα τα καταφέρεις, το καλύτερο για να αποφύγεις τις διορθώσεις είναι να το αναθέσεις σε μια αρμόδια εταιρεία. 

Διαβάστε Περισσότερα

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

Η διαφήμιση στα Social Media είναι πλέον εύκολα προσβάσιμη σε οποιονδήποτε μικρό ή μεγάλο επαγγελματία. Τα Social Media δίνουν πολλές ευκαιρίες αλλά κρύβουν και αρκετούς “waste of money” κινδύνους. Υπάρχουν όμως κάποιοι βασικοί πυλώνες, τους οποίους αν κατανοήσουμε σωστά, θα βαδίζουμε με σωστή Social Media στρατηγική, προς την επιτυχία.

Διαβάστε Περισσότερα

7 Συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

Για να γίνεις σήμερα ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις, προϋποθέτει να μπορείς να προσαρμόσεις τις παραδοσιακές σου δεξιότητες και αρετές στον ψηφιακό κόσμο. Για να φτάσει λοιπόν κάποιος στο σημείο να χαρακτηριστεί ως «επιτυχημένος», απαιτείται να επιδείξει αμείωτο ενδιαφέρον για την προσωπική του εξέλιξη, η οποία βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με την εξέλιξη του ψηφιακού κόσμου. Πάμε λοιπόν να εξετάσουμε επτά σημαντικές παραμέτρους που θα καθορίσουν αυτή την επιτυχία.

Διαβάστε Περισσότερα

Κέρδισε το 1ο βραβείο σε διαγωνισμό προώθησης επιχειρηματικότητας ο Δήμος Πειραιά

Το 1ο βραβείο στην κατηγορία «Προώθηση του Επιχειρηματικού Πνεύματος» στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Προώθησης της Επιχειρηματικότητας έτους 2018, για τη στρατηγική στον τομέα της γαλάζιας ανάπτυξης, κέρδισε ο Δήμος Πειραιά. Ο Διαγωνισμός διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις 20/11/2018 στην πόλη Graz της Αυστρίας. Το βραβείο παρέλαβε εκ μέρους του Δήμου Πειραιά ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας, κ. Πέτρος Κόκκαλης.

Διαβάστε Περισσότερα

Mobile Marketing: Tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

To mobile marketing είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και στοχεύει στην προσέγγιση συγκεκριμένου κοινού στα smartphones ή στα tablets μέσω sites, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS και MMS, κοινωνικών μέσων και εφαρμογών.

Διαβάστε Περισσότερα

5 Digital Marketing Tips για να εκτοξεύσεις την Startup επιχείρησή σου

Σήμερα, που η παγκόσμια επιχειρηματική βιομηχανία έχει συρρικνωθεί αισθητά, είναι αναμφισβήτητα μεγάλο κατόρθωμα να υλοποιεί κανείς την ιδέα του και να δημιουργεί τη δική του startup επιχείρηση. Μια startup κρύβει συνήθως από πίσω της μεγάλα όνειρα, ιδέες, αυξανόμενους πόρους και σίγουρα ένα σχέδιο δράσης για να λάβει υπόσταση η κάθε εκκολαπτόμενη πλατφόρμα.

Διαβάστε Περισσότερα

Συνάντηση Ε.Β.Ε.Π., με τον Εμπορικό Ακόλουθο Πρεσβείας Η.Π.Α. στην Ελλάδα

Οι μεγάλες δυνατότητες διεύρυνσης των διμερών οικονομικών σχέσεων Ελλάδας – Η.Π.Α., η ραγδαία ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά και το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον για την ευρύτερη περιοχή, η μετατροπή του Πειραιά σε «έξυπνο» λιμάνι, η αναζωογόνηση της Ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και η αύξηση του τουριστικού ρεύματος.....αποτέλεσαν τα βασικά θέματα συζήτησης, κατά τη διάρκεια επίσκεψης του Εμπορικού Ακολούθου της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, Mr. KeιthL. Silver στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, την Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018, στο περιθώριο συνάντησης που είχε με τον Πρόεδρο του Ε.Β.Ε.Π., κ. Β. Κορκίδη, στην 83HΔιεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπου οι Η.Π.Α. ήταν η Τιμώμενη Χώρα.

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς τα social media επηρεάζουν την ψυχολογία του χρήστη

Αναμφισβήτητα, τα social media αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της συλλογικής ψυχολογίας, με δεδομένη τη βαθιά επίδρασή τους στον σύγχρονο χρήστη. H online ζώνη έχει εισχωρήσει σε τέτοιον βαθμό στην οffline, με αποτέλεσμα τα όρια μεταξύ της σύνδεσης στο διαδίκτυο και της πραγματικής ζωής να είναι πλέον αρκετά λεπτά.

Διαβάστε Περισσότερα

Η Αθήνα ευρωπαϊκή πρωτεύουσα καινοτομίας 2018

Πρωτεύουσα καινοτομίας 2018 ανακηρύχθηκε η Αθήνα, όπως ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση στη Λισαβόνα, παρουσία του δημάρχου Αθηναίων, Γιώργου Καμίνη, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018» (European Capital of Innovation 2018), που συνοδεύεται κι από χρηματικό έπαθλο ενός εκατομμυρίου ευρώ.

Διαβάστε Περισσότερα

Πότε θεωρούμε επιτυχημένη μια email marketing καμπάνια;

Ένα από τα οφέλη είναι ότι διαθέτουμε τα εργαλεία με τα οποία μπορούμε να μετράμε την αποτελεσματικότητα των email καμπανιών μας προκειμένου να αξιολογούμε τι λειτούργησε θετικά και τι αρνητικά.

Διαβάστε Περισσότερα

Marketing Mix

Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, είτε αυτή είναι τοπική, είτε διεθνής, η επιτυχία σε κάθε περίπτωση περνάει μέσα από ολοκληρωμένες λειτουργίες και διαδικασίες οι οποίες σχετίζονται με στρατηγικές αποφάσεις και προδιαγράφουν την μελλοντική πορεία κάθε εταιρίας και προϊόντων.

Διαβάστε Περισσότερα

Μείωση 10% συνολικά στα Δημοτικά Τέλη τα τελευταία 4 χρόνια στον Δήμο Πειραιά

Επιπλέον μείωση 4% σε όλες τις κατηγορίες στους συντελεστές των Ανταποδοτικών Τελών του Δήμου Πειραιά για το έτος 2019, ψηφίστηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, μετά από πρόταση της Δημοτικής Αρχής.

Διαβάστε Περισσότερα

Τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων

Όπως έχουμε αναφέρει σε ένα από τα πρώτα μας άρθρα σχετικά με τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων, το email marketing αποτελεί ένα από αυτά. Θα παρουσιάσουμε γιατί κάθε τουριστική επιχείρηση θα πρέπει να εντάξει και να υλοποιεί email marketing τακτικές προκειμένου να αυξήσει την αποτελεσματικότητα στους στόχους που έχει θέσει.

Διαβάστε Περισσότερα

Ο ΕΝΦΙΑ στους Δήμους & Συναφή Ζητήματα

Σε έναν από τους πιο σύγχρονους χώρους του Πειραιά, στο Piraeus Business Center*,την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου και ώρα 19.00, το Ινστιτούτο Δημοσιονομικών Μελετών διοργανώνει συζήτηση ανοιχτή στο κοινό σχετικά με τον ΕΝΦΙΑ στους Δήμους, αλλά και με άλλα συναφή ζητήματα.

Διαβάστε Περισσότερα

Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

Η αγορά οικογενειακών ταξιδιών χαρακτηρίζεται από ολοένα και πιο εξελιγμένες και διαφορετικές απαιτήσει των ταξιδιωτών, ενώ η τουριστική βιομηχανία πρέπει τώρα να ανταποκριθεί στις επιθυμίες και τις ανάγκες πολλών διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και καταναλωτών.

Διαβάστε Περισσότερα

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr