Πώς να διαλέξεις τον σωστό influencer για το brand σου

Πριν κάποια χρόνια ήμασταν σχετικά μη εκπαιδευμένοι χρήστες των Social Media. Βλέπαμε τα posts των celebrities, ιδίως στο Instagram και δεν αντιλαμβανόμασταν πως πολλά από αυτά αφορούσαν πληρωμένες διαφημίσεις. Σιγά σιγά λοιπόν, ήρθαμε σε επαφή με την έννοια του influencer. Αντιληφθήκαμε πως οι εταιρίες, χρησιμοποιούσαν άτομα με δυνατό αντίκτυπο και επιρροή στα social media, με στόχο να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αυτός ο τρόπος προβολής, έχει πλέον καθιερωθεί. Η επιλογή όμως του σωστού inlfuencer, επηρεάζεται από αρκετούς παράγοντες και προϋποθέτει στρατηγική σκέψη.

Διαβάστε Περισσότερα

Έχουν κόστος οι επιχειρήσεις που δεν επενδύουν στον digital τομέα;

Είναι πολλές οι εταιρίες που θεωρούν τον digital τομέα ως μια χρονοβόρα και πολυδάπανη επένδυση, που δεν θα τους επιφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην περαιτέρω ανάπτυξη και πορεία τους.

Διαβάστε Περισσότερα

Πως το Instagram θα σας βοηθήσει στην ανάπτυξη της εταιρείας σας

Τα τελευταία χρόνια τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν καθημερινά. Ένα μέσο το οποίο αποκτά συνεχώς όλο και περισσότερους θαυμαστές είναι το Instagram, το οποίο είναι ένα μέσο που μπορείτε ναι μεν να διαφημιστείτε αλλά και να βοηθήσετε το κοινό σας να σας μάθει καλύτερα. Πως θα γίνει όμως αυτο;

Διαβάστε Περισσότερα

Τα 7 Digital Marketing Trends που θα υπερισχύσουν το 2019

Το 2018 υπήρξε έτος βελτίωσης και εξέλιξης των τάσεων των social media του 2017. Μέχρι στιγμής, έχουμε δει μια συνεχή ανοδική πορεία στην επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality), στο περιεχόμενο των video και στο influencer marketing. Αλλά τώρα που το 2018 είναι στο τέλος του, μπορεί να αναρωτιέστε: «τι επιφυλάσσει το 2019;» Παρακάτω θα συζητήσουμε τις προβλέψεις μας και θα σας δώσουμε μια ιδέα για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο του digital marketing μέσα σε λίγους μήνες.

Διαβάστε Περισσότερα

Γιατί μια διαφημιστική εταιρεία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

Κάθε επιχειρηματίας κατανοεί ότι το marketing και η διαφήμιση είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία και την ανάπτυξη της εταιρείας του. Αλλά πώς μπορεί να σας βοηθήσει μια διαφημιστική εταιρεία; Ξέρετε από πού να ξεκινήσετε; Να θυμάστε απλά ότι ο στόχος ενός διαφημιστικού πρακτορείου είναι η αποδοτικότερη προώθηση του brand σας.

Διαβάστε Περισσότερα

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

Ένα από τα θεμελιώδη δομικά στοιχεία του SEO αφορά τη δομή των διευθύνσεων URLs. Τα URLs είναι, πράγματι, τα δομικά στοιχεία ενός ιστότοπου και μπορούν να βοηθήσουν το traffic σας. Οποιοσδήποτε ιστότοπος με μπερδεμένη δομή URL είναι «καταδικασμένος» για ήττα στη μάχη του Search Engine Optimization. Το Google και το Bing έχουν προχωρήσει πολύ και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε πολλές τεχνικές προκλήσεις, αλλά όπως πάντα στο SEO, όσο πιο εύκολα κάνουμε τα πράγματα για τις μηχανές αναζήτησης (και για τους χρήστες), τόσο καλύτερα τείνουν να είναι τα αποτελέσματα. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζονται 5 τεχνικές βελτιστοποίησης του SEO για τις διευθύνσεις URL.

Διαβάστε Περισσότερα

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

Ακόμα κι αν είσαι έμπειρος, δεν μπορείς να κάνεις το τέλειο Digital Marketing Strategy. Όχι τουλάχιστον μέχρι να έχεις τα δεδομένα που θα χρειαστείς για την καμπάνια σου. Αλλά ακόμα κι αν πιστεύεις πως θα τα καταφέρεις, το καλύτερο για να αποφύγεις τις διορθώσεις είναι να το αναθέσεις σε μια αρμόδια εταιρεία. 

Διαβάστε Περισσότερα

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

Η διαφήμιση στα Social Media είναι πλέον εύκολα προσβάσιμη σε οποιονδήποτε μικρό ή μεγάλο επαγγελματία. Τα Social Media δίνουν πολλές ευκαιρίες αλλά κρύβουν και αρκετούς “waste of money” κινδύνους. Υπάρχουν όμως κάποιοι βασικοί πυλώνες, τους οποίους αν κατανοήσουμε σωστά, θα βαδίζουμε με σωστή Social Media στρατηγική, προς την επιτυχία.

Διαβάστε Περισσότερα

7 Συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

Για να γίνεις σήμερα ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις, προϋποθέτει να μπορείς να προσαρμόσεις τις παραδοσιακές σου δεξιότητες και αρετές στον ψηφιακό κόσμο. Για να φτάσει λοιπόν κάποιος στο σημείο να χαρακτηριστεί ως «επιτυχημένος», απαιτείται να επιδείξει αμείωτο ενδιαφέρον για την προσωπική του εξέλιξη, η οποία βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με την εξέλιξη του ψηφιακού κόσμου. Πάμε λοιπόν να εξετάσουμε επτά σημαντικές παραμέτρους που θα καθορίσουν αυτή την επιτυχία.

Διαβάστε Περισσότερα

Κέρδισε το 1ο βραβείο σε διαγωνισμό προώθησης επιχειρηματικότητας ο Δήμος Πειραιά

Το 1ο βραβείο στην κατηγορία «Προώθηση του Επιχειρηματικού Πνεύματος» στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Προώθησης της Επιχειρηματικότητας έτους 2018, για τη στρατηγική στον τομέα της γαλάζιας ανάπτυξης, κέρδισε ο Δήμος Πειραιά. Ο Διαγωνισμός διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις 20/11/2018 στην πόλη Graz της Αυστρίας. Το βραβείο παρέλαβε εκ μέρους του Δήμου Πειραιά ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας, κ. Πέτρος Κόκκαλης.

Διαβάστε Περισσότερα

Mobile Marketing: Tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

To mobile marketing είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και στοχεύει στην προσέγγιση συγκεκριμένου κοινού στα smartphones ή στα tablets μέσω sites, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS και MMS, κοινωνικών μέσων και εφαρμογών.

Διαβάστε Περισσότερα

5 Digital Marketing Tips για να εκτοξεύσεις την Startup επιχείρησή σου

Σήμερα, που η παγκόσμια επιχειρηματική βιομηχανία έχει συρρικνωθεί αισθητά, είναι αναμφισβήτητα μεγάλο κατόρθωμα να υλοποιεί κανείς την ιδέα του και να δημιουργεί τη δική του startup επιχείρηση. Μια startup κρύβει συνήθως από πίσω της μεγάλα όνειρα, ιδέες, αυξανόμενους πόρους και σίγουρα ένα σχέδιο δράσης για να λάβει υπόσταση η κάθε εκκολαπτόμενη πλατφόρμα.

Διαβάστε Περισσότερα

Συνάντηση Ε.Β.Ε.Π., με τον Εμπορικό Ακόλουθο Πρεσβείας Η.Π.Α. στην Ελλάδα

Οι μεγάλες δυνατότητες διεύρυνσης των διμερών οικονομικών σχέσεων Ελλάδας – Η.Π.Α., η ραγδαία ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά και το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον για την ευρύτερη περιοχή, η μετατροπή του Πειραιά σε «έξυπνο» λιμάνι, η αναζωογόνηση της Ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και η αύξηση του τουριστικού ρεύματος.....αποτέλεσαν τα βασικά θέματα συζήτησης, κατά τη διάρκεια επίσκεψης του Εμπορικού Ακολούθου της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, Mr. KeιthL. Silver στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, την Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018, στο περιθώριο συνάντησης που είχε με τον Πρόεδρο του Ε.Β.Ε.Π., κ. Β. Κορκίδη, στην 83HΔιεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπου οι Η.Π.Α. ήταν η Τιμώμενη Χώρα.

Διαβάστε Περισσότερα

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr