• Αρχική
  • Νέα
  • Τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων

Τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων

Όπως έχουμε αναφέρει σε ένα από τα πρώτα μας άρθρα σχετικά με τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων, το email marketing αποτελεί ένα από αυτά. Θα παρουσιάσουμε γιατί κάθε τουριστική επιχείρηση θα πρέπει να εντάξει και να υλοποιεί email marketing τακτικές προκειμένου να αυξήσει την αποτελεσματικότητα στους στόχους που έχει θέσει.


1. Το email marketing αποτελεί ένα από τα φθηνότερα εργαλεία προώθησης
Χωρίς να αναφερθούμε στα διάφορα τιμολογιακά πλάνα που διαθέτουν διάφορες email πλατφόρμρες (όπως λ.χ. η Mailchimp, Getresponse, η Ελληνική Contact Pigeon κ.α.) το γενικό συμπέρασμα είναι οτι αποτελεί το φθηνότερο τρόπο επικοινωνίας και προώθησης με το κοινό των επιχειρήσεων.


2. Με το email marketing μπορούμε να επιτύχουμε υψηλά ποσοστά προσωποποίησης των μηνυμάτων που θέλουμε να εκπέμψουμε
Ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του email marketing είναι το λεγόμενο segmentation ή αλλιώς κατάτμηση του κοινού μας. Θα σας φέρουμε ένα παράδειγμα κατάτμησης των email διευθύνσεων και του κοινού μας κατ' επέκταση:

  • Εγγραφές από τα Newsletter/Blog
  • Εγγραφές που ενδιαφέρονται για τις Ειδικές Προσφορές σαςDeals and Specials Signups
  • Επισκέπτες που έκαναν Κράτηση Δωματίου
  • Χρήστες που έκαναν Ακύρωση Δωματίου
  • Χρήστες που έδωσαν την Email διεύθυνση του κατά την διάρκεια του Check-in
  • Χρήστες που έδωσαν την Email διεύθυνση του κατά την διάρκεια του Check-out
  • Επισκέπτες που έκαναν χρήση των Spa υπηρεσιών
  • Επισκέπτες που έκαναν χρήση των water sports υπηρεσιών
  • Επισκέπτες που δείπνησαν σε a la carte εστιατόρια του ξενοδοχείου μας
  • Επισκέπτες που έκαναν χρήση των Business Service υπηρεσίων ή και των meeting rooms

... και βέβαια η λίστα με το κατατμημένο κοινό μπορεί να επεκταθεί και σε άλλα τμήματα.Όπως είναι αυτονόητο το μήνυμα που θα εκπέμψουμε στο κάθε μερίδιο είναι διαφορετικό καθώς έχουν εντελώς διαφορετικά ενδιαφέροντα. Με την κατάτμηση του κοινού μας βελτιστοποιούμε την αποτελεσματικότητα των email καμπανιών μας.


3. Το email marketing διαθέτει εργαλεία με τα οποία μπορούμε να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών μας
Οι περισσότερες email πλατφόρμες διαθέτουν μια σειρά από εργαλεία στατιστικών που μας βοηθούν να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μας και βέβαια να προχωρήσουμε σε όποιες διορθωτικές ενέργειες. Σας αναφέρουμε 3 από τα πιο σημαντικά στατιστικά χρήσιμα που είναι ιδιαίτερα χρήσιμα στην αξιολόγηση μιας email καμπάνιας:

  • Open Rate (Ποσοστό ανοίγματος του email)
  • Click Through Rate (Ποσοστό ανοίγματος των link που φιλοξενούνται μέσα στα email)
  • Unsubsribe Rate (Ποσοστό διαγραφών)

Σε μελλοντικό μας άρθρο θα αναφερθούμε σε συγκεκριμένα ποσοστά που μας δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα της επιτυχίας ή μη της καμπάνιας μας. Σε κάθε περίπτωση η ένταξη και χρήση του email marketing αποτελεί μια πολύ καλή τακτική στο digital marketing πλάνο και στρατηγική κάθε τουριστικής επιχείρησης. ** Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

Copyright @Tornos News 

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr