5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

Τα εργαλεία Analytics, με γνωστότερο εκείνο της Google, μπορούν να σας χαρίσουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά όχι μόνο με το marketing και την απόδοση του ιστοτόπου σας, αλλά και την βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO).

Continue Reading

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αυξημένη χρήση των social media έχει οδηγήσει ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να δημιουργούν προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα για να πετύχουν περισσότερους στόχους που έχουν θέσει, είτε αυτό είναι να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους είτε την αύξηση των followers ή των πωλήσεων τους.

Continue Reading

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Με την εισαγωγή των social media και διάφορων online καναλιών, κάποιοι επιχειρηματίες έχουν στραφεί προς τις digital στρατηγικές για να επικοινωνούν τις ενέργειες της εταιρείας τους, έχοντας παραμερίσει το email marketing. Ωστόσο το email marketing συνεχίζει να είναι ένας από τους πιο απλούς και αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε γιατί το email marketing είναι ακόμα αποτελεσματικό το 2019 και θα αναφέρουμε ορισμένες συμβουλές που θα μπορέσετε να εφαρμόσετε για να βελτιώσετε την στρατηγική του email marketing σας σήμερα.

Continue Reading

Η αλλαγή του Instagram που θα επηρεάσει την στρατηγική του influencers marketing

Η αλλαγή του Instagram που θα επηρεάσει την στρατηγική του influencers marketing

To instagram ανακοίνωσε πως διενεργεί μια δοκιμή σε διάφορες επιλεγμένες χώρες στην οποία δεν θα εμφανίζεται ο αριθμός των likes και video views στα posts επιλεγμένων χρηστών.

Continue Reading

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

Σήμερα, η σελίδα “About Us” (συχνά μεταφράζεται και ως «Σχετικά με εμάς» σε ελληνικές ιστοσελίδες) αποτελεί στοιχείο των περισσότερων ιστοτόπων. Παρ΄ όλα αυτά, πολύ συχνά οι σελίδες αυτές δεν πετυχαίνουν να μεταφέρουν τις πληροφορίες που οι χρήστες αναζητούν, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι να στρέφονται σε εξωτερικές πηγές, όπως review sites, για να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν.

Continue Reading

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

Γνωρίζατε ότι το 80% των επιχειρήσεων σκοπεύoυν να χρησιμοποιήσουν τα bots του Facebook Messenger μέχρι το 2020; Τα Messenger bots είναι εξαιρετικά πολύτιμα για τις επιχειρήσεις καθώς μπορούν να προγραμματιστούν για την εκτέλεση πολλών διαφορετικών λειτουργιών – από την υποστήριξη πελατών έως την δημιουργία awareness και την απόκτηση νέων πελατών!

Continue Reading

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

Συχνά όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για ιστοσελίδες και emails ή απλώς αποφασίζετε για το κατάλληλο Call-To-Action, είναι εύκολο να ενδώσετε στον πειρασμό να επιλέξετε με βάση το ένστικτο. Παρόλα αυτά, η προσέγγιση αυτή μπορεί εύκολα να σας παραπλανήσει.

Continue Reading

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Είναι γεγονός ότι στο Instagram είναι ενεργοί 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Ο τεράστιος αυτός αριθμός χρηστών είναι βέβαιο ότι σε ένα μεγάλο βαθμό μπορεί να ανταποκριθεί στις διαφημίσεις του Instagram και να υπάρχει χώρος για πολλούς διαφημιζόμενους. Από την άλλη πλευρά όμως, η υπερπληθώρα των διαφημίσεων σε συνδυασμό με την λάθος προσέγγιση μπορούν να κοστίσουν πολλά στους διαφημιζόμενους, χωρίς τα ανάλογα αποτελέσματα. Παρακάτω θα αναλύσουμε τις 3 περιπτώσεις λάθος και θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

Continue Reading

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate
Η επισκεψιμότητα του website μας είναι ο κυριότερος στόχος κάθε επιχείρησης κι αν επιτυγχάνεται είναι πολύ καλό. Αν όμως έχουμε μεγάλη επισκεψιμότητα δίχως πωλήσεις είναι σχεδόν ανούσια. Σ΄αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε επιγραμματικά σε στρατηγικές οι οποίες έχουν ως απώτερο στόχο την ολοκλήρωση μιας ενέργειας όπως αγορά, συμπλήρωση φόρμας ή συμπλήρωση της διεύθυνσης email τα οποία θεωρούνται conversions.

Continue Reading

Μυτιληναίος ΑΕ

Με χαρά σας παρουσιάζουμε τον νέο μας συνεργάτη, Μυτιλναίος Α.Ε.

Ακολουθεί ένα σύντομο newsletter του συνεργάτη. 

Continue Reading

For all enquiries, please call +30 210 46 17 999 or email info@serviced-office.gr