Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Facebook Posts

Η λειτουργία του business Facebook account σας θα πρέπει να διαφέρει από τον προσωπικό σας λογαριασμό ως προς το περιεχόμενο του. Όταν πρόκειται μάλιστα για την διαφήμιση του προϊόντος σας, οι αναρτήσεις των posts σας στο Facebook θα πρέπει να γίνεται με βάση το μηνιαίο πλάνο που έχετε δημιουργήσει.

Continue Reading

Πώς να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου σε 8 δευτερόλεπτα

 

Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι ψηφιακοί καταναλωτές του 21ου αιώνα επεξεργάζονται την πληροφορία πολύ γρήγορα και αποφασίζουν αν ένα θέμα τους ενδιαφέρει και θα το διαβάσουν ή αν δεν τους ενδιαφέρει και θα προχωρήσουν στο επόμενο. Το χρονικό διάστημα αυτής της επεξεργασίας της πληροφορίας είναι 8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε η Microsoft.

Continue Reading

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

Content & Martech

Πολλοί μπορεί να μην ξέρουν τι είναι το content marketing και τι το MarTech (marketing technology). Αν όμως προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε αυτές τις έννοιες μέσα από την τυπική οργανωτική δομή του marketing, τότε θα καταλήξουμε ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

Continue Reading

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

Facebook Metrics 

Εάν ένας τρόπος διαφήμισης της εταιρείας σας είναι μέσω Facebook, θα πρέπει να παρακολουθείτε την δραστηριότητα της Facebook page σας. Για το λόγο αυτό, υπάρχουν τα Facebook Metrics! Σας βοηθούν να αντλείτε πληροφορίες, τις οποίες θα πρέπει να επεξεργάζεστε και να αναλύετε για να πετύχετε τους στόχους σας.

Continue Reading

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

Τι είναι το Influencer Marketing

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Inlfuencer Marketing, είναι το Marketing που αποσκοπεί στην προσέλκυση μεγαλύτερου αγοραστικού κοινού που έχει δημιουργήσει ένας Influencer. Ένας Influencer είναι στην ουσία κάποιος που έχει την “δύναμη” να επηρεάζει τις αποφάσεις άλλων για την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών.

Continue Reading

Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

Σε μια εποχή που το digital marketing αναπτύσσεται ραγδαία, κάθε επιχείρηση επιδιώκει να βρει νέους τρόπους και μεθόδους να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να μπορέσει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Continue Reading

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο χρόνο το Instagram έχει γεμίσει με πολλούς και διάφορους λογαριασμούς memes. Είναι, επίσης, γεγονός ότι πολλά brands έχουν αντιληφθεί τον θετικό αντίκτυπο που έχουν στους χρήστες και τα χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους και να αυξήσουν το engagement.

Continue Reading

Πώς να γίνεις επαγγελματίας digital marketer

Στην επoχή που όλα κι όλοι τρέχουν και αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς, οι digital marketers πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένοι και ικανοί να αποκτήσουν νέες γνώσεις που θα είναι χρήσιμες σε διάφορους τομείς, όπως τα analytics, το creative direction, οι πωλήσεις και πολλά άλλα.

Continue Reading

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

Τα τελευταία χρόνια η διαρκής άνοδος του digital marketing έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν προσεκτικά την digital marketing στρατηγική τους. Οι περισσότερες επιχειρήσεις ωστόσο κάνουν αρκετά λάθη στον σχεδιασμό της στρατηγικής. Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που γίνονται και πως μπορούμε να τα αποφύγουμε;

Continue Reading

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

Το email marketing εξυπηρετεί την άμεση επικοινωνία μιας εταιρείας με τους ήδη υπάρχοντες αλλά και τους εν δυνάμει πελάτες της. Συνήθως αποστέλλεται ομαδικά και ο σκοπός του είναι είτε για ενημέρωση των πελατών για τις προσφορές, είτε για πωλήσεις προϊόντων, είτε για προσέλκυση νέων πελατών.

Continue Reading

Eternal Radio

“Κάθε φορά που ακούς μουσική ταξιδεύεις, ονειρεύεσαι, θυμάσαι, νιώθεις… με μία λέξη ζεις”

Continue Reading

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

Αν θέλετε να διαμορφώσετε μια επιτυχημένη, omnichannel στρατηγική για το brand σας, θα πρέπει να αναρωτηθείτε: Αν το λογότυπό σας δεν εμφανιζόταν στο περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει, θα μπορούσε το κοινό να αναγνωρίσει ότι δημιουργήθηκε από το brand σας; Εάν πάλι κάποιος έβλεπε περιεχόμενό σας μέσα από διαφορετικά κανάλια θα αντιλαμβανόταν ότι προέρχονται από το ίδιο brand;

Continue Reading

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

Όταν μόλις το 22% των επιχειρήσεων είναι ευχαριστημένες με το conversion rate από τις φόρμες επικοινωνίας τους, τότε υπάρχει αρκετός χώρος για βελτίωση. Η κατάσταση αυτή δεν οφείλεται πάντα στα προϊόντα που προσφέρει μία επιχείρηση. Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποσότητα των conversions που λαμβάνετε από μία φόρμα.

Continue Reading

For all enquiries, please call +30 210 46 17 999 or email info@serviced-office.gr