5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Το γράψιμο αποτελεί μία τέχνη και ταυτόχρονα τεχνική, η οποία απαιτεί αφοσίωση και υπομονή για να σας μετατρέψει σε εξαιρετικούς copywriters. Αν και στην Ελλάδα ο όρος είναι σχετικά άγνωστος, στο εξωτερικό εδώ και αρκετές δεκαετίες αποτελεί την κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια.

Continue Reading

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από την χώρο που δραστηριοποιούνται ή το μέγεθός τους, διαθέτουν ένα κοινό στοιχείο. Τον άριστο τρόπο που γεφυρώνουν το κενό ανάμεσα τις προσδοκίες του πελάτη και τις εμπειρίες που παρέχουν, ώστε να προσφέρουν ικανοποίηση και να δημιουργήσουν σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού και αξίας.Παρά το γεγονός αυτό, και παρά τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να παράγουν υψηλής ποιότητας εμπειρίες πελατών (Customer Experiences). Παρουσιάζονται εδώ τα τέσσερα βασικά κοινά χαρακτηριστικά των οργανισμών που διαπρέπουν στον τομέα αυτό.

Continue Reading

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

Το Facebook είναι η επιλογή πολλών επιχειρηματιών και Startup εταιρειών που ξεκινούν το online ταξίδι τους στην επιχείρηση. Καθώς το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στον πλανήτη, πολλοί άνθρωποι το ονομάζουν “Home”. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε νέους πελάτες και followers.

Continue Reading

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές

Αν κοιτάξετε γύρω σας σε μια καφετέρια, θα παρατηρήσετε πιθανότατα πως σχεδόν όλοι είναι απασχολημένοι, κάνοντας κάτι online. Μπορεί να δουλεύουν, να μελετούν, να ελέγχουν απλά τα email τους ή ακόμα και να ερευνούν την επόμενη αγορά τους. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείτε να γνωρίζετε, γιατί οι πιθανότητες είναι ουσιαστικά άπειρες.Για τους marketers, αυτό σημαίνει πως πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε σχετικές εμπειρίες οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και με οποιοδήποτε τρόπο οι χρήστες αποφασίσουν να αλληλεπιδράσουν.

Continue Reading

6 e-commerce website tips!

Ο σχεδιασμός των προϊόντων και η διάθεσή τους μέσω e-commerce, δεν αποτελεί μέθοδο απόκτησης καλής εμπειρίας των πελατών, αλλά ούτε και προσέλκυσης περισσοτέρων αγοραστών. 

Continue Reading

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

Ένας Customer Experience (CX) χάρτης, μπορεί να δημιουργηθεί προβλέποντας τις αντίστοιχες συμπεριφορές, διαφορετικών προσώπων, με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από την ερεύνα, στα διάφορα κανάλια και σημεία επαφής. Αυτά τα κανάλια καθορίζονται από τις αναδυόμενες ιδέες που προκύπτουν μέσα από την ολοκληρωμένη και γρήγορη ομαδική εργασία. Το άρθρο, θα αναλύσει την διαδικασία χαρτογράφησης και διαδρομής του Customer Experience (CX), σε 9 βήματα, χρησιμοποιώντας βασικές έννοιες. Ενώ οι σχέσεις των πελατών με ένα εμπορικό σήμα, ή οι σχέσεις με συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες χαρτογραφούνται, είναι πρώτα απαραίτητο να γίνουν κατανοητά τα ορόσημα του Customer Experience (CX), δηλαδή να προσδιοριστούν κάποιες συγκεκριμένες σταθερές.
Αυτά τα ορόσημα μπορούν να κλιμακωθούν για την κάλυψη διαφόρων αναγκών, αλλά οποιοσδήποτε και κάθε χάρτης πορείας Customer Experience (CX), πρέπει να περιλαμβάνει 5 κριτήρια αξιολόγησης ως βάση.

Continue Reading

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

Το Instagram είναι αναμφίβολα η social πλατφόρμα που χρησιμοποιείται πλέον περισσότερο σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε brand έχει ηλεκτρονική παρουσία στο Instagram και εκατομμύρια ενεργοί χρήστες εκτίθενται σε φρέσκο ​​περιεχόμενο, σε καθημερινή βάση. Δίνεται ιδανική ευκαιρία τόσο στα νέα όσο στα ήδη υπάρχοντά brands να χρησιμοποιούν τα διάφορα διαθέσιμα εργαλεία της πλατφόρμας ώστε να δημιουργούν ελκυστικές και αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Continue Reading

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands

CSR (Corporate Social Responsibility) λοιπόν, και θα μου πείτε είναι κάτι καινούριο το CSR ως τακτική στις στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων; Φυσικά και όχι. Τέτοιες καμπάνιες υπάρχουν χρόνια στο χώρο της επικοινωνίας και πολλά γνωστά brands μας έχουν χαρίσει αξιοθαύμαστα παραδείγματα τέτοιων πρακτικών. Γιατί λοιπόν διαλέγω να γράψω γι’αυτό το θέμα σήμερα;

Continue Reading

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

Το Instagram έχει εξελιχθεί από μια βασική υπηρεσία κοινής χρήσης εικόνων σε ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ περιεχομένου και δημιουργίας κοινού. Έχει κατασκευάσει brands και έχει συμβάλει στη δημιουργία των influencers, επιτρέποντας σε απλούς χρήστες να γίνουν self-made stars των κοινωνικών δικτύων.

Continue Reading

Ε.Κ.Ο. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ - Δελτίο Τύπου

Με ιδιαίτερη επιτυχία διοργανώθηκε την Πέμπτη 9 Μαΐου 2019, η 3η Ολομέλεια της Ε.Κ.Ο. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ της Νέας Δημοκρατίας, στο φιλόξενο Business Center Πειραιά.

Continue Reading

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

Είναι γεγονός ότι το Digital Marketing στις μέρες μας έχει ραγδαία εξέλιξη, και όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες καταφεύγουν σε αυτόν τον τρόπο διαφήμισης. Έχοντας όμως συνηθίσει την παραδοσιακή διαφήμιση, μερικές φορές η μετάβαση και η κατανόηση του Digital Marketing μπορεί να είναι δύσκολη. Αδιαμφισβήτητα, το μάρκετινγκ είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για κάθε επιχείρηση που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.

Continue Reading

Instagram Stories & Useful Tools

Το Instagram είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία από τις βασικές επιλογές που σας δίνει το Instagram είναι τα stories.

Continue Reading

For all enquiries, please call +30 210 46 17 999 or email info@serviced-office.gr