• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Co-Working

Ιδανικά για ελεύθερους επαγγελματίες και start up επιχειρήσεις, οι οποίοι δεν έχουν πρόβλημα να εργάζονται μαζί με άλλους ή και χρησιμοποιούν το γραφείο τους λιγότερες ώρες την ημέρα. Τα  πλήρως εξοπλισμένα / επιπλωμένα γραφεία Open Space βρίσκονται σε ένα χαλαρό και όμορφα διακοσμημένο χώρο και η ενοικίασή τους μπορεί να είναι και ανά ήμερα ή και ανά ώρα αναλόγως τις ανάγκες σας.

Τα Open Space / συνεργατικοί χώροι γραφεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως φορολογική έδρα ή υποκατάστημα καθώς καταλαμβάνουν συγκεκριμένο και οριοθετημένο χώρο εντός του Business Center.

Έχουν δε την δυνατότητα διάθεσης φωριαμού με κλειδαριά και αποκλειστικού τηλεφωνικού αριθμού σε περίπτωση μακροχρόνιας μίσθωσης.

Ενοικιάσεις γραφείων (open space offices) και ανά ημέρα ή ανά και ώρα στο μέγαρο Multicontainer στο Λιμάνι του Πειραιά.

 

 


Eυέλικτο & οικονομικό γραφείο:

Γραφείο 1,60 x 0,80

Διάρκεια μίσθωσης
Από 1 ώρα έως
μακροχρόνια μίσθωση


Κόστος μίσθωσης

Από 20 ευρώ / ημέρα ή
180 ευρώ / μήνα - άτομο

Στις τιμές Co-Working (Γραφεία Open Space) συμπεριλαμβάνονται

  • Γραφείο 1,60 x 0,80 η /και 1,40 x 0,80

  • ΔΕΚΟ Λογαριασμοί

  • Χρήση Business Lounge

  • Wi-Fi

  • Κοινόχρηστη Χρήση Εκτυπωτή

  • Καθαρισμός Γραφείου / Εβδομάδα

  • Καφές Φίλτρου

Extra Υπηρεσίες

  • Προσωπική Τηλεφωνική Γραμμή

  • Εκτέλεση Εξερχόμενων Κλήσεων

  • Καταγραφή Εισερχόμενων Κλήσεων

  • Δακτυλογραφήσεις

  • Αποστολές Fax, Mail, Photocopies

  • Αναλώσιμα Γραφείου

  • Υπηρεσίες Ταχυμεταφορών

  • Διαχείριση Συναντήσεων

  • Εξωτερικές Εργασίες εντός Αθηνών

  • Οργάνωση Επαγγελματικών Ταξιδιών

  • Οργάνωση Catering

  • Ιδιωτικό Parking

  • ΙΤ Service

Το Piraeus Business Center είναι το γραφείο σας.
Πλεονεκτήματα Οpen space offices

Χαμηλό κόστος
Οι τιμές ενοικίασης των πλήρως εξοπλισμένων / επιπλωμένων γραφείων δεν έχουν κρυφά κόστη. Περιλαμβάνουν όλα τα πάγια έξοδα καθώς και το κόστος λειτουργίας ενός γραφείου σε μια χαμηλή και σταθερή τιμή για τον χρήστη.

Άμεση Εγκατάσταση

Η ενοικίαση των γραφείων μας, ακόμη και με την ημέρα ή με την ώρα, είναι άμεσα διαθέσιμη με τηλέφωνο, internet και όλους τους χώρους και υπηρεσίες σε πλήρη λειτουργία, προκειμένου να μπορείτε να ξεκινήσετε την εργασία σας αμέσως.

Ευέλικτα Πακέτα
Είμαστε στην διάθεσή σας προκειμένου να διαμορφώσουμε μαζί τις παροχές και τις υπηρεσίες που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες σας. Ενοικίαση πλήρως εξοπλισμένου / επιπλωμένου γραφείου με την ώρα ή με την ημέρα ή όπως εσείς επιθυμείτε.

Πολυτελές και μοντέρνο περιβάλλον
Η εσωτερική διακόσμηση των γραφείων καθώς και η πολυτέλεια του περιβάλλοντος χώρου αναδεικνύουν την επιχείρησή σας προς τους πελάτες σας, αλλά και προς εσάς ή τους συνεργάτες σας.

Εύκολη μετακόμιση σε περίπτωση ανάπτυξης εντός του Business Center
Είμαστε σίγουροι ότι το περιβάλλον, οι υπηρεσίες και οι παροχές του Piraeus Business Center σύντομα θα αναπτύξουν την επιχείρησή σας. Χωρίς να χάσετε τη φορολογική σας έδρα, μπορείτε να αναπτυχθείτε όσο θέλετε μεγεθύνοντας αντίστοιχα τον χώρο εργασίας σας εντός του Business Center, εύκολα χωρίς να χρειάζονται έξοδα και χρόνος για μετακομίσεις.

Help Desk
Η υπηρεσία υποδοχής των πελατών σας ή των συνεργατών σας λειτουργεί από 9.00-18.00 και τους προσφέρει την εικόνα που αξίζετε εσείς και η επιχείρησή σας.

Meeting Rooms & Business Lounge
Οι πλήρως εξοπλισμένοι χώροι των Meeting Rooms & Business Lounge είναι στην διάθεσή σας. Είναι χώροι οι οποίοι εντυπωσιάζουν με τον εξοπλισμό, την χρηστικότητα και την πολυτέλειά τους.
Ενισχύουν το κύρος της επιχειρήσεις σας και σας προβάλουν στους πελάτες και συνεργάτες σας.

Περίβλεπτη Επιχειρηματική Διεύθυνση
Το γραφείο σας βρίσκεται πλέον στο μέγαρο Multicontainer στο Λιμάνι του Πειραιά.
Το 9 ορόφων μέγαρο φιλοξενεί πολυεθνικές, ναυτιλιακές και εταιρείες διεθνών μεταφορών κατά κύριο λόγο. Είναι ένα σύγχρονο πολυτελές κτήριο και η θέση του είναι “κέντρο-απόκεντρο” στον Πειραιά.
Επί πλέον πινακίδα με την επωνυμία της εταιρείας σας φιλοξενείται σε κεντρική περίβλεπτη θέση στην εξωτερική πρόσοψη του κτηρίου.

Υπηρεσίες άμεσα διαθέσιμες
Μια συνεννόηση με το Help Desk αρκεί για να έχετε πλήθος υπηρεσιών και παροχών άμεσα διαθέσιμες, χωρίς να χάνετε πολύτιμο χρόνο σε τηλέφωνα και καθυστερήσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε IT Service, Travel service, Αναλώσιμα Είδη κ.λ.π.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr